“Ολοι μας έχουμε να θυμηθούμε στιγμές της παιδικής μας ηλικίας να συντροφεύονται από διηγήσεις παραμυθιών. Και με τη σειρά μας, τις ιστορίες αυτές επιθυμούμε να τις αφηγηθούμε στα παιδιά μας.
Τα παραμύθια θα πρέπει να αποτελούν κάτι περισσότερο από μέσο απασχόλησης του παιδιού. Είναι δυνατόν τη στιγμή της διήγησης να γίνει εκτός από ευχάριστη και επιμορφωτική. Τα παραμύθια, αρκετά από τα οποία χρονολογούνται στα βάθη των αιώνων, είναι ικανά να αποτελέσουν στα χέρια μας εργαλεία γνώσης και προσωπικής εξέλιξης του παιδιού”.“Ολοι μας έχουμε να θυμηθούμε στιγμές της παιδικής μας ηλικίας να συντροφεύονται από διηγήσεις παραμυθιών. Και με τη σειρά μας, τις ιστορίες αυτές επιθυμούμε να τις αφηγηθούμε στα παιδιά μας.Τα παραμύθια θα πρέπει να αποτελούν κάτι περισσότερο από μέσο απασχόλησης του παιδιού. Είναι δυνατόν τη στιγμή της διήγησης να γίνει εκτός από ευχάριστη και επιμορφωτική. Τα παραμύθια, αρκετά από τα οποία χρονολογούνται στα βάθη των αιώνων, είναι ικανά να αποτελέσουν στα χέρια μας εργαλεία γνώσης και προσωπικής εξέλιξης του παιδιού”.“Ολοι μας έχουμε να θυμηθούμε στιγμές της παιδικής μας ηλικίας να συντροφεύονται από διηγήσεις παραμυθιών. Και με τη σειρά μας, τις ιστορίες αυτές επιθυμούμε να τις αφηγηθούμε στα παιδιά μας.Τα παραμύθια θα πρέπει να αποτελούν κάτι περισσότερο από μέσο απασχόλησης του παιδιού. Είναι δυνατόν τη στιγμή της διήγησης να γίνει εκτός από ευχάριστη και επιμορφωτική. Τα παραμύθια, αρκετά από τα οποία χρονολογούνται στα βάθη των αιώνων, είναι ικανά να αποτελέσουν στα χέρια μας εργαλεία γνώσης και προσωπικής εξέλιξης του παιδιού”.“Ολοι μας έχουμε να θυμηθούμε στιγμές της παιδικής μας ηλικίας να συντροφεύονται από διηγήσεις παραμυθιών. Και με τη σειρά μας, τις ιστορίες αυτές επιθυμούμε να τις αφηγηθούμε στα παιδιά μας.Τα παραμύθια θα πρέπει να αποτελούν κάτι περισσότερο από μέσο απασχόλησης του παιδιού. Είναι δυνατόν τη στιγμή της διήγησης να γίνει εκτός από ευχάριστη και επιμορφωτική. Τα παραμύθια, αρκετά από τα οποία χρονολογούνται στα βάθη των αιώνων, είναι ικανά να αποτελέσουν στα χέρια μας εργαλεία γνώσης και προσωπικής εξέλιξης του παιδιού”.“Ολοι μας έχουμε να θυμηθούμε στιγμές της παιδικής μας ηλικίας να συντροφεύονται από διηγήσεις παραμυθιών. Και με τη σειρά μας, τις ιστορίες αυτές επιθυμούμε να τις αφηγηθούμε στα παιδιά μας.Τα παραμύθια θα πρέπει να αποτελούν κάτι περισσότερο από μέσο απασχόλησης του παιδιού. Είναι δυνατόν τη στιγμή της διήγησης να γίνει εκτός από ευχάριστη και επιμορφωτική. Τα παραμύθια, αρκετά από τα οποία χρονολογούνται στα βάθη των αιώνων, είναι ικανά να αποτελέσουν στα χέρια μας εργαλεία γνώσης και προσωπικής εξέλιξης του παιδιού”.“Ολοι μας έχουμε να θυμηθούμε στιγμές της παιδικής μας ηλικίας να συντροφεύονται από διηγήσεις παραμυθιών. Και με τη σειρά μας, τις ιστορίες αυτές επιθυμούμε να τις αφηγηθούμε στα παιδιά μας.Τα παραμύθια θα πρέπει να αποτελούν κάτι περισσότερο από μέσο απασχόλησης του παιδιού. Είναι δυνατόν τη στιγμή της διήγησης να γίνει εκτός από ευχάριστη και επιμορφωτική. Τα παραμύθια, αρκετά από τα οποία χρονολογούνται στα βάθη των αιώνων, είναι ικανά να αποτελέσουν στα χέρια μας εργαλεία γνώσης και προσωπικής εξέλιξης του παιδιού”.“Ολοι μας έχουμε να θυμηθούμε στιγμές της παιδικής μας ηλικίας να συντροφεύονται από διηγήσεις παραμυθιών. Και με τη σειρά μας, τις ιστορίες αυτές επιθυμούμε να τις αφηγηθούμε στα παιδιά μας.Τα παραμύθια θα πρέπει να αποτελούν κάτι περισσότερο από μέσο απασχόλησης του παιδιού. Είναι δυνατόν τη στιγμή της διήγησης να γίνει εκτός από ευχάριστη και επιμορφωτική. Τα παραμύθια, αρκετά από τα οποία χρονολογούνται στα βάθη των αιώνων, είναι ικανά να αποτελέσουν στα χέρια μας εργαλεία γνώσης και προσωπικής εξέλιξης του παιδιού”.“Ολοι μας έχουμε να θυμηθούμε στιγμές της παιδικής μας ηλικίας να συντροφεύονται από διηγήσεις παραμυθιών. Και με τη σειρά μας, τις ιστορίες αυτές επιθυμούμε να τις αφηγηθούμε στα παιδιά μας.Τα παραμύθια θα πρέπει να αποτελούν κάτι περισσότερο από μέσο απασχόλησης του παιδιού. Είναι δυνατόν τη στιγμή της διήγησης να γίνει εκτός από ευχάριστη και επιμορφωτική. Τα παραμύθια, αρκετά από τα οποία χρονολογούνται στα βάθη των αιώνων, είναι ικανά να αποτελέσουν στα χέρια μας εργαλεία γνώσης και προσωπικής εξέλιξης του παιδιού”.“Ολοι μας έχουμε να θυμηθούμε στιγμές της παιδικής μας ηλικίας να συντροφεύονται από διηγήσεις παραμυθιών. Και με τη σειρά μας, τις ιστορίες αυτές επιθυμούμε να τις αφηγηθούμε στα παιδιά μας.Τα παραμύθια θα πρέπει να αποτελούν κάτι περισσότερο από μέσο απασχόλησης του παιδιού. Είναι δυνατόν τη στιγμή της διήγησης να γίνει εκτός από ευχάριστη και επιμορφωτική. Τα παραμύθια, αρκετά από τα οποία χρονολογούνται στα βάθη των αιώνων, είναι ικανά να αποτελέσουν στα χέρια μας εργαλεία γνώσης και προσωπικής εξέλιξης του παιδιού”.“Ολοι μας έχουμε να θυμηθούμε στιγμές της παιδικής μας ηλικίας να συντροφεύονται από διηγήσεις παραμυθιών. Και με τη σειρά μας, τις ιστορίες αυτές επιθυμούμε να τις αφηγηθούμε στα παιδιά μας.Τα παραμύθια θα πρέπει να αποτελούν κάτι περισσότερο από μέσο απασχόλησης του παιδιού. Είναι δυνατόν τη στιγμή της διήγησης να γίνει εκτός από ευχάριστη και επιμορφωτική. Τα παραμύθια, αρκετά από τα οποία χρονολογούνται στα βάθη των αιώνων, είναι ικανά να αποτελέσουν στα χέρια μας εργαλεία γνώσης και προσωπικής εξέλιξης του παιδιού”.“Ολοι μας έχουμε να θυμηθούμε στιγμές της παιδικής μας ηλικίας να συντροφεύονται από διηγήσεις παραμυθιών. Και με τη σειρά μας, τις ιστορίες αυτές επιθυμούμε να τις αφηγηθούμε στα παιδιά μας.Τα παραμύθια θα πρέπει να αποτελούν κάτι περισσότερο από μέσο απασχόλησης του παιδιού. Είναι δυνατόν τη στιγμή της διήγησης να γίνει εκτός από ευχάριστη και επιμορφωτική. Τα παραμύθια, αρκετά από τα οποία χρονολογούνται στα βάθη των αιώνων, είναι ικανά να αποτελέσουν στα χέρια μας εργαλεία γνώσης και προσωπικής εξέλιξης του παιδιού”.“Ολοι μας έχουμε να θυμηθούμε στιγμές της παιδικής μας ηλικίας να συντροφεύονται από διηγήσεις παραμυθιών. Και με τη σειρά μας, τις ιστορίες αυτές επιθυμούμε να τις αφηγηθούμε στα παιδιά μας.Τα παραμύθια θα πρέπει να αποτελούν κάτι περισσότερο από μέσο απασχόλησης του παιδιού. Είναι δυνατόν τη στιγμή της διήγησης να γίνει εκτός από ευχάριστη και επιμορφωτική. Τα παραμύθια, αρκετά από τα οποία χρονολογούνται στα βάθη των αιώνων, είναι ικανά να αποτελέσουν στα χέρια μας εργαλεία γνώσης και προσωπικής εξέλιξης του παιδιού”.
Ώρες Λειτουργίας: Δευτέρα-Παρασκευή 9πμ-5μμ Τηλ.: 2810 346 451 - Viber: 6984700065
Αξιολογήσεις
Δεν υπάρχει καμία αξιολόγηση ακόμη.